کسانی که قصد قیمت خرید و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد را دارند می توانند آن را از طریق مراکز فروش سود پرک و سایت های فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد که بسیار باکیفیت هستند، تهیه کنند. نام علمی سود پرک، سدیم هیدروکسید است و تاجر ها آن را با کاستیک سودا می شناسند. برای تمام افرادی که در صنعت های مختلف کار می کنند سود پرک یک ماده شیمیایی بسیار پرکاربرد است و اقدام به خرید سود پرک می کنند.

سود پرک در دو نوع خوراکی و صنعتی موجود می باشد. سود پزک در صنایع مختلفی مانند: صنعت شیمیایی، تولید مواد شوینده، پزشکی و دارو سازی در خط تولید مورد استفاده قرار می گیرد. صاحبان صنعت می توانند سود پرک را به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنتی و همچنین حضوری خریداری کنند. با ما در اکام افرینان همراه باشید تا در این مقاله شما را با سود پرک و قیمت و خرید و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد آشنا کنیم.

 

انواع سود پرک باتوجه به درصد خلوص

 

سود پرک  قیمت و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد

سود پرک یا سود سوزآور یک ماده شیمیایی است که به عنوان پایه خورنده در طیف وسیعی از صنایع استفاده می شود. در فرآیند تولید منسوجات، کاغذ، صابون، محصولات پاک کننده، این ماده شیمیایی نقش حیاتی ایفا می کند. به همین دلیل است که هر کشوری مایل به واردات این محصول است. ‏

سود سوزآور در دمای اتاق جامد است، فرمول شیمیایی سود سوزآور که از یون های سدیم و هیدروکسید هدایت می شود، NaOH است. با این حال، شکل تجاری موجود این محصول معمولاً هیدروکسید سدیم مونوهیدرات یا NaOH·H2O است.

سود سوزآور اصطلاحی است که تاجران استفاده می کنند. از آنجایی که این ماده دارای خاصیت خورنده و سوزاننده است، تاجران آن را سود سوز آور می نامند. مترادف دیگر سود سوزآور، هیدروکسید سدیم است که ‏این محصول به دلیل خاصیت قلیایی قوی به نام های لیمو و سودا نیز معروف است. به عنوان یک قلیایی یا پایه، سود سوزآور در آب محلول است و باعث سوختن سایر مواد شیمیایی می شود. ‏

 

 

اشکال مختلف سود سوزآور چیست؟ ‏قیمت و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد

سود سوزآور به اشکال و انواع مختلفی مانند مایع، پولکی، دانه ای، مکعبی و بلوکی یافت می شود که بستگی به استفاده دارد. با این حال، فرم های مایع و پولکی بسیار کارآمد از انواع دیگر هستند. ‏

سود سوزآور مایع برای صنایع خمیر و کاغذ، تصفیه آب و فاضلاب و به عنوان افزودنی در صنایع غذایی مناسب است.

انواع سود پرک باتوجه به درصد خلوص قیمت و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد

انواع سود پرک باتوجه به درصد خلوص آن موجود است، سود پرک را برحسب کاربرد آن از درصد خلوص متناسب به کار می برند.

سود پرک با استفاده از فرایند غلیظ کردن و همچنین تبخیر در شرکت های پتروشیمی از سود مایع تولید می شود. سود مایع با درصد خلوص ۵۰ درصد با کمک ماشین های مخصوص حمل می شود تا سود  پرک جامد را تولید کنند.

با استفاده از دستگاه های مخصوص و همچنین فرایند های شیمیایی، آب سود مایع تبخیر می شود و به سود پرک جامد ۹۸ درصد تبدیل می شود.

به دلیل کاربردهای فراوان سود پرک سود پرک، تولید آن به صورت متداول انجام می شود. بیشترین کاربرد سود پرک در صنعت با درصد خلوص ۹۸ تا ۹۹ درصد است.

سود پرک به شکل جامد و به رنگ سفید است. به دلیل میزان خورندگی بالای سود پرک، آن را با استفاده از فرایند های شیمیایی خاص به شکل جامد تبدیل می کنند  تا بتوانند در صنایع گوناگون مصرف کنند.

 

قیمت و خرید و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد

مراکز قیمت و فروش عمده سود پرک با درصد خلوص ۹۸ درصد

به دلیل  پرکاربرد بودن سود پرک ۹۸ درصد، علاوه بر فروش داخلی آن به کشورهای دیگر نیز صادرات می شود. مراکز فروش سود پرک، این محصول با درجه خلوص ۹۸ درصد را به صورت عمده و با کیفیت مرغوب و مناسب ترین قیمت به تمامی شرکت ها عرضه می کنند.

فروش این محصول در بسته بندی های مخصوص عرضه می شود. برای آگاهی از قیمت سود پرک یا قیمت سود پرک ۹۸ درصد با نمایندگی فروش سود پرک تماس بگیرید و یا به سایت فروشگاهی مراکز فروش سود پرک مراجعه فرمایید.

 

صادرات و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد در ایران

سود پرک ۹۸ درصد تولید شده در ایران به علت کیفیت مطلوبی که دارد به کشور های دیگر صادر می شود. روند صادرات توسط شرکت هایی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، انجام می شود. این شرکت ها سعی می کنند تا بهترین نوع سود پرک را از تولید کننده های معتبر سود پرک تهیه کنند و به دست خریداران در تمام نقاط جهان برسانند.

شرکت های صادر کننده سود پرک به واسطه تولید مرغوب و با کیفیت می توانند مشتری های زیادی را در نقاط مختلف جذب کنند و سود پرک ۹۸ درصد را به صورت عمده و با قیمت مناسب بفروشند.

 

صادرات و فروش عمده سود پرک 98 درصد در ایران

 

مشخصات بهترین سود پرک ۹۸ درصد موجود در بازار

برای کسانی که می خواهند در مورد مشخصات بهترین سود پرک ۹۸ درصد موجود در بازار بدانند، باید بگوئیم

سود سوزآور معمولاً شکل جامد دارد. اما مراقب باشید که آن را در جای مرطوب قرار ندهید، زیرا این ماده می تواند به راحتی آب را جذب کند.

اگر سود سوزآور را در آب حل کنید، حباب می زند، پاشیده می شود و مقدار مناسبی گرما تولید می کند. به همین دلیل توصیه می شود سود سوزآور را از سطوح مرطوب و رطوبت دور نگه دارید. ‏

سود سوزآور نیز یک ماده خورنده است. با برخی فلزات مانند آلومینیوم، منیزیم، روی و قلع به شدت واکنش می دهد. این نوع واکنش ممکن است خطرناک باشد و منجر به انفجار شود، عمدتاً به این دلیل که مقدار زیادی هیدروژن تولید می شود. این بدان معناست که سود سوزآور بدون رعایت قوانین ایمنی قابل استفاده نیست. افرادی که قصد خرید سود پرک ۹۸ درصد را دارند بهتر است با افراد متخصص در زمینه سود پرک مشورت کنند و مشخصات مربوط به سود پرک را دریافت نمایند.

 

لیست قیمت سود پرک ۹۸ درصد در بازار

هر کالایی که در کارخانه تولید می شود، پس از پایان مرحله تولید، وارد مرحله تعیین قیمت می شوند. افرادی که قصد خرید هر نمونه ایاز کالاهای تولیدی در کارخانه را دارند باید قبل از خرید کالا، از قیمت های کالا اطلاع یابند.

این افراد می توانند بسته به قیمت، بهترین نوع محصول را با توجه به بودجه خود با قیمت مناسب خریداری کنند. اطلاع از لیست قیمت به افراد کمک می کند تا بتوانند محصول مورد نظرشان را با قیمت واقعی خریداری کنند.

 

 

موارد مربوط به واکنش های سود سوزآور برای خریدان

هیدروکسید سدیم دارای خواص شیمیایی، واکنش پذیری و ناسازگاری هایی است که باید در هنگام نگهداری و نگهداری آن در نظر گرفته شود. ‏

این محصول به سرعت با برخی از فلزات مانند منیزیم، روی، آلومینیوم، برنز، مس، کروم، برنج و سایر آلیاژهای حاوی این فلزات واکنش نشان می دهد. اصول حیاتی برای جلوگیری از تماس سود سوزآور با مواد پوشش داده شده روی (گالوانیزه)، مواد آلی هالوژنه، ترکیبات آلی نیترو و به ویژه اسیدها وجود دارد. در تماس با فلزات، سود سوزآور سطح را خورده و مقدار معقولی هیدروژن تولید می کند که می تواند مانند یک گاز انفجاری رفتار کند. ‏

سود سوزآور با آب واکنش داده و گرمای قوی تولید می کند. اگر آب را روی سود سوزآور بریزید ممکن است پاشیده شود، پس مراقب باشید. ‏

واکنش پذیری این محصول برای بافت زنده مانند پوست حیوانات و سایر اندام های بدن نیز قابل گسترش است. واکنش سود سوزآور با برخی قندها مانند مالتوس، گالاکتوز و فروکتوز می تواند مونوکسید کربن تولید کند. در صورتی که سود سوزآور را در محموله ای حاوی مواد غذایی و نوشیدنی ارسال کنید، این ویژگی می تواند بسیار خطرناک باشد.

 

 

آشنایی با کاربرد های سود پرک ۹۸ درصد

‏سود پرک دارای کاربرد های صنعتی زیادی است که در زیر به برخی از آن ها می پردازیم.

۱- تولید آلومینیوم

۲- برای حل کردن سنگ ‏

۳- صابون و مواد شوینده :

در صابون سازی، فرآیند شیمیایی که چربی، پیه و روغن های گیاهی را به صابون تبدیل می کند. همچنین برای تولید سورفکتانت های آنیونی، یک جزء حیاتی در بیشتر شوینده ها و محصولات پاک کننده استفاده می شود. ‏

۴- منسوجات : قیمت و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد

برای پردازش پنبه و رنگ کردن الیاف مصنوعی مانند نایلون و پلی استر استفاده ‏همچنین برای تهیه سفید کننده استفاده ‏می شود.

۵- فرآورده های نفتی :

برای اکتشاف، تولید و فرآوری نفت و گاز طبیعی استفاده ‏نی شود

خمیر و کاغذ بزرگترین کاربرد سود سوزآور در سراسر جهان است. موارد استفاده شامل فرآیندهای خمیرسازی و سفید کردن، مرکب زدایی کاغذ های باطله و تصفیه آب است. ‏

۶- داروها :

هیدروکسید سدیم برای کمک به ساخت انواع داروها و محصولات دارویی، از مسکن‌های معمولی مانند آسپرین گرفته تا داروهای ضد انعقاد که می‌توانند به جلوگیری از لخته شدن خون و داروهای کاهش‌دهنده کلسترول کمک کنند، استفاده می‌شود. ‏

برای تولید انرژی استفاده می شود.

۷- تصفیه آب : قیمت و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد

تاسیسات تصفیه آب شهری هیدروکسید سدیم همچنین برای تولید هیپوکلریت سدیم، یک ضدعفونی کننده است.

ما در این مقاله سعی مردیم شما را با سود پرک و کاربردهای فراوان آن در صنعت و همچنین قیمت و خرید و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد آشنا کنیم، امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید با قیمت و فروش عمده سود پرک ۹۸ درصد آشنا شوید.